The rules are refreshingly simple and designed to promote peace and positivity – hug everyone, but only once!
This is a fun memory game where quick thinking and the ability to remember who you have hugged and who you haven’t are the keys to success. The gameplay is casual, but also provides a challenge to anyone set on mastering their score.
The new, Nintendo Switch-exclusive feature is a multiplayer mode. In the spirit of old school, personal multiplayer experiences, it allows two people to use one Nintendo Switch console together, with each player using one of the two Joy-Con. They challenge each other to a memory competition – the first one to hug a character that was hugged before loses the match!