INFERNO CLIMBER: REBORN
A long, long time ago... There were 5 Purgatory Stones with enormous magical powers.
Purgatory Stones were owned by 5 different countries to keep the world in order.
Recover your soul (and all unused items your dying character drops) when you die to retain your immortality. Go as you are to the deepest dungeon with what equipment you have for your most challenging journey yet. Tireless enemies will constantly test your survival skills. This is Inferno Climber.