With a story by G.O. and art by Kuuchuu yousai, the PC gaming brand Frontwing presents the popular sci-fi romance-adventure series ISLAND.
The secret of this world is uncovered through scattered keywords and masterful foreshadowing in this magnificent telling of an epic tale.
A full cast of talented voice actors delivers this fantastical tale of an island with a complicated past that's on its way to desolation.
Urashima is a tropical island paradise that was lush with life, but along with a complicated past, it suffered from an endemic disease that threatened to quietly wipe it from history.
A young man claiming to be a time traveler washes ashore. All he remembers is that he must complete some "mission". He ends up meeting three girls belonging to the Three Families who prove to be the key to saving the island and starts his journey to change the future. How will he end up altering the fate of the girls, the island, and the world?