Ice Crush 10.000 BC
On the left you can see the prehistoric man. He must throw a puck of the same color as the stone to be cleared to remove it from the playing field. To do this, the player presses the assigned correct button on the controller. The faster you play and the fewer mistakes you make, the more points you can get. There are also special shots to clear the field more quickly.