<STORY>
A love-adventure game where you can enjoy the heart-pounding roommate life of a rookie producer and a delinquent girl turned idol.
A young man working at an Akihabara-based agency that manages underground idol groups has been ordered to discover new idols by his boss. Now, he's at the end of his rope.
The protagonist is at a loss, finding that girls with the talent to become the kind of idol he's picturing are few and far between. He's sitting defeated on a park bench when he comes across a girl singing to herself while feeding some cats.
The next day, the protagonist gets called into the office, where he learns that the daughter of their sponsor has been hired as a member of staff and gets assigned to be her training supervisor. The girl who appears before the bewildered young man is the same one who turned down his scouting offer the day before.
The girl's name is Tsubaki Akanesaki. Though she's had several jobs, she got fired from all of them for getting into fights. What does fate have in store for a young man who's been assigned to train a girl whose a total delinquent?!