If Found...
On December 31st 1993 in the crumbling ruins of a mansion on Achill Island, Kasio destroys her diary.
It tells the story of her return home to the West of Ireland, her conflict with her family, the friends she makes, and the challenges she goes through.
With brand new gameplay mechanics, beautiful hand-drawn art, and a stunning soundtrack, players will relive Kasio's experiences and see the moments both happy and painful that make up the month of December 1993.
Features include: awkward crushes, the planet Jupiter, many kisses, a punk concert, confusion, happiness, a cute dog, and a break in.