Ikai
Ikai is a first-person psychological horror game drawing inspiration from Japanese folklore. Live the horror by the hand of its defining yokais and submerge into the superstitions of the past driven by a unique story and exploration.
Ikai embodies the spirit of the classical psychological horror genre with a defenceless main character incapable of attacking the evil creatures. However, it explores a new sense of horror by making the player face the threats directly neither fleeing nor attacking.