In Extremis DX
In Extremis DX is a shoot'em up game that aims to bring an engaging and fun experience to the player, while also experimenting with the nature of the language of videogames.
Taking inspiration from sources such as centuries-old mysticism to contemporary pop-culture, In Extremis suits itself for all kinds of players with smart level design and multiple ways of tackling challenges.
Offering challenges and secrets, In Extremis tries to bridge the gap between art and fun, the underground and the mainstream, the old and the new.