Throughout Incredible Mandy you will explore the memories of a brother and sister that are buried deeply within their dreams; every dream represents an untold secret.
Mandy looks for lost memories, challenging and seeking to overcome her fears. She guides her brother in a fantastical tale following a tragic accident that affected both siblings.
Having lost his right hand in the accident, the brother’s new hand can summon the Excalibur of Light, symbolizing positive power. Players will tackle obstacles, unlock puzzles, defeat huge enemies and collect forgotten memories, all within scenes and settings that incorporate a broad range of styles.