Indie Gems Bundle - Nonograms edition
Piczle Cross Adventure takes the classic nonogram logic-puzzle and turns it into something never before experienced in the genre: a story-driven, RPG-style 2D graphical adventure! Follow our heroes Score-chan, Gig and professor Matrix as they tackle their most daunting challenge yet.
Challenge your deductive skills by helping our two young heroes on their quest to bring the legendary paintings of Pictoria back!