Indygo
Indygo tells the story of a painter who suffers from depression. One of the symptoms is proceeding isolation. The main character hasn’t left his room for more than 3 months. The person who helps him live through this hard time is his girlfriend Anna. It became obvious for both of them, that this situation can’t last forever. The time has come to look for a solution. It’s up to the player to decide how the story will progress.