Hald and his sister were chosen by the gods to be "Keepers".
Their shared duty is to maintain order and balance in the world; but peace was not something everyone desired.
Claos, a man filled with dark purpose, decides to plunge Hald's sister in a deep slumber and break the balance.
Discover this great Metroidvania game and explore a vast world full of mysteries and action in this game inspired by the classics of the 16-bit era.