Inferno 2
The sequel to Inferno+, Radiangames' critically-acclaimed twin-stick action-RPG, Inferno 2 boasts even more devious levels, more weapons, more upgrades and powers, more enemies, and more customization, along with more insane explosions and particle effects.
Blast through 80+ levels full of enemies and secrets while upgrading your ship the way you want.