Infini
As Hope drifts deeper into Infinity, Reality begins to suffer. There doesn’t seem to be any way out, and Hope is by nature doomed to carry on. Challenge your mind to help him out.
Master the innovative camera manipulation mechanic to change your perspective and discover new mazes, abilities and characters such as Time, War, Fatality or Technology - who can be helpful allies or deceitful foes in this 8-hour long story-driven puzzle adventure.