Inspector Waffles
Inspector Waffles was hoping his worst days were behind him, but the murder of a high-profile industrialist CEO beloved by the citizens of Cat Town raises new questions and fears.
Being the best inspector on the CTPD, Waffles has no choice: he's gotta push past the painful memories, don his well-worn overcoat, and prepare to get his paws dirty.
A detective story reminiscent of the old school classics, Inspector Waffles provides plenty of peculiar mystery, a story full of intrigue, and a slew of characters to interrogate, all wrapped into beautifully simple pixel-art. Will you be able to sniff out every clue and nab the murderer?