Intruders: Hide and Seek
In this new tense experience you become Ben, the eldest of the Richter family children. While on vacation at a country house, you’re the witness to three dangerous intruders slipping into the house and taking your parents hostage.
With your parents restrained and your sister hiding, you’re stuck in the house with the intruders. You’ll have to find a way to save your family while you figure out who the three assailants are and what they want.