Farms are set up in islands over calm and clear water.
In this tiny fantasy experience, that is easy to do and very relaxing, just like a 3D jigsaw puzzle.
There is no time limit, no logic challenges, nor resources to manage, so you can calmly just focus on the core mechanics while listening to a soothing soundtrack.
With clear skies, fresh air, and crystal clear water, among animals and listening to the sounds of nature.
As you progress building the islands, see your archipelago expand and evolve in the background.