It Could Happen to You
Your peaceful holiday is interrupted when the small village you’re staying in becomes terrorized by strange lights roaming the night and bizarre cattle mutilations. Enigmatic men in black are stalking the villagers, and some have gone missing.
Will you be able to save everyone and learn what is really happening when the sun goes down?