Game Content
★To change the fate of Earth in the year 2081, the last hope has been entrusted with biotechnology. — His name is DAN. A biopunk exploration action game depicting the battle against the hyper-proliferating lifeform, the Increaser.
To save the Earth, which is on the brink of extinction, DAN embarks on a time-travel journey back to 1999. His mission is to destroy the God Increaser, the progenitor of all Increasers.
To do this, he must defeat the five Mother Increasers that await in each area. The Increasers spawned by the Mothers grow stronger as time passes. The time left is running out.
However, the complex, maze-like colonies of the Increasers and the ferocious enemy lifeforms stand in his way.
During his adventure, DAN will uncover his own secret. With that power, he will face the Increasers.
The map is displayed during a pause, allowing you to see the paths you have already traveled.
You can easily switch between the weapons you possess using the L and R buttons.
An icon is displayed on powered-up weapons, allowing you to instantly see their enhanced status.
You can understand the characteristics of the enemies and Increasers that appear in the current area.