JALECOlle Famicom Ver. Pinball Quest
Control the protagonist, Ball-kun, and rescue "Miss Flipper" who is trapped at the top of the castle!
There are 6 stages in total. Earn points and collect gold to purchase stoppers and flippers at the "Black Market" midway through stages. These upgrades can increase your attack power or create advantageous conditions on the table. Enjoy the enhancement elements unique to RPGs as you defeat bosses in each stage and aim for the top floor.
A new feature that visualizes the amount of gold (score) you have. Gold is obtained by defeating enemies or hitting bumpers and is used for shopping at the Dark Shop. Keep track of Ball-kun's wallet status and earn the necessary gold to buy the items you want!
Now includes "Rewind" to quickly undo mistakes with intuitive controls and "Quick Save & Load" to save and resume the game at any time.
The "Adventure Hints" feature displays tips for smooth adventures and the "Subtitle Guide" function explains the effects of items in stores and other locations.
You can aim for your best time while using Quick Save. Take on the challenge seriously without any rescue features. Record your best time!