JellyCar Worlds
The classic driving/platforming game is back! After over 10 years, finally a new modern JellyCar game is here!
Your car is made of Jelly. So is the world! Utilise this and your various abilities (Grow, Balloon, Sticky Tires, Rocket, and more) to navigate the levels and find the exit!
The sounds and visuals combine to give the experience of a flipbook animation come to life.
Yay! The original creator (Walaber) is back and developing this all-new, modern rendition of the classic JellyCar gameplay.