Jerry Anker and the Quest to get Love
Enter Jerry Anker or at least he’d like to enter. Considered the dillweed of town, Jerry didn’t get invited. Now he’s far from a badass, but his theoretical knowledge about gender relations is as broad as his cunning. He’ll need that, his wits, a sense of humor and the outside-the-box thinking to outsmart the lugheads and scrubs keeping him from his goal. A hot date with at least one of the lovely gals at the party!
Jerry Anker and the Quest to get Love! is a nostalgic successor to some of the best when it comes to Point and Click Adventures! Beyond an amazing handcrafted 2D world, you’ll find familiar characters, fun banter and more in this fresh tale.
But never forget. Only with your help does Jerry stand a chance to achieve his goal. Don’t leave him hanging!