Jewel Fight: Heroes of Legend
Step into the enchanting world of Wildmoon, where adventure awaits at every turn. Choose your destiny as a powerful Warrior, cunning Rogue, or mystical Mage. Traverse untamed lands, confront formidable creatures, and protect your town while unraveling hidden mysteries. Master the art of battle by matching sets of 3 or more gems to unleash devastating attacks on your enemies!