Jigsaw Fun 3-in-1 Collection
Enjoy a collection of 300 high-quality jigsaw puzzles of Wonderful Nature, Amazing Animals and Greatest Cities from all around the world. Change the size of your puzzle for increased difficulty and solve jigsaws up to 600 pieces. You can also play with up to 4 players to solve jigsaws together!