Jigsaw Tetra
More than just another puzzle game. Jigsaw Tetra highlights the fun part of puzzle-solving.
Jigsaw mode: Do you like solving jigsaws? Jigsaw Tetra gives you the perfect opportunity to taste that experience on your console.
Tetra mode: Who does not love the good old 'Tetra'-style mechanics? With “Tetra Mode”, the jigsaw is now tetra-saw! Try out Tetra to find out the perfect combination between jigsaw style and 'Tetra'-style games.