Johnny Trigger: Sniper
Johnny Trigger returns in a sequel that shakes up the sniper game genre. All the action, no lurking, tedious waiting or stress: pick a target, take aim, shoot and pick another target.
Earn money for missions to unlock new guns, rocket launchers and even assault rifles. Collect keys to open mysterious suitcases. Shoot exploding barrels, defeat mafia bosses and make sure innocent civilians don't get hurt.