Jubilee
Jubilee is about pure precision platforming. Jump and spin through a variety of challenges: no upgrades, no power-ups. Collect gems and rescue animals. There's multiple routes through the diverse regions of the world: make your own way to the exit... and freedom!
In Jubilee, there is no space for sloppy jumps or half-focused players. You’ll need to be precise and focused to make the most of these challenges!
Jubilee is filled with alternate routes and secret passages. It’s up to you to make your own way through the regions and to freedom!
The world is full of animals that need rescuing. Will you be able to find them all?
Speedrunning challenges are available to Jubilee players, letting you customize your experience as you go.
Jubilee isn’t alone in this world. Find the alternate hero and experience the game anew!