Juicy Realm
The line between the animal and the plant world has become blurred, and the food chain has been completely disrupted. Humans, upon making this incredible discovery, have set up outposts along the border of the aggressive plants' habitat for investigations, defense, and in preparation for what may come. You take the role of a soldier on the front lines charged with confronting this strange new enemy.
Only when plants began sprouting arms and legs and developing self-awareness did humanity truly begin to understand the menace that these once photosynthesis-dependent creatures posed. No one could understand how the plants took this large evolutionary leap in such a short time, something that took their animal counterparts millions of years to accomplish. One thing is certain, now is the time for humanity to make their stand in order to stay at the top of the food chain.
If you're unable to defeat the overwhelming destructive force of the plant army alone, invite a few friends to lend a hand and help you discover the secrets behind this strange new world.