Julie's Sweets
We've all been there, a young woman at the crossroads of life - which way to go? Help family business, chase college diploma or crazily fall in love?
Why not all at the same time? Julie faces these questions in thrilling story where she's questioning her self confidence, her values and is it all worth the effort?
Of course it is and Julie finds all the answers in her own way while enrolling to prestigious cooking school 'Le Cookery'. Will she make it, and most importantly, how can you help her?