Highlights
In "Just Crow Things", you can live out all your crowy fantasies. Pick up all sorts of objects and make good use of them, like a leafblower to (literally) blow people a way, a graffiti can to mark your territory, or a blow torch to... uhh... warm people up at night. Yup. That's, uuh, that's totally the intended use here.
Ok, we might be fudging some data here... but the point stands! The game will give you a number of optional side tasks to challenge you further - find all the hidden hats and skins, beat racing challenges across the world, and unlock a special Sandbox Mode where you can spawn all sorts of tools of mayhem.