KUUKIYOMI 3: Consider It More and More!! - Father to Son
The basic rule of deciding what to do in situations by moving the red object on the screen is the same.
But this time around, the sweet air of romance and drama envelope you more than in previous entries.
The basic modes of the series are all accounted for, such as Quick Consider It mode, which allows you to get a feel of the game.