KYUB
The puzzle game "KYUB" that fascinated the world now available on Nintendo Switch! Move the cubic object "KYUB" and solve mysterious problems using its ability!
Switch between action and puzzle phases where you manipulate other cubes to climb walls and destroy obstacles with lasers or activate switches to trigger new paths.