Imagine a world where every step opens the door to unknown lands, where every breath of wind whispers ancient spells. In this world where the fate of the kingdom. Take on the role of Hiro, a young and brave bodyguard whose fate is unexpectedly intertwined with the greatest challenge of his life - the rescue of Princess Kara, kidnapped by dark forces from her royal house.
Your arsenal includes swords, bows, boomerangs, magic staffs and bombs. Visit a blacksmith to upgrade your weapons and equipment, become stronger by buying resources from a local store, and discover the ancient secrets of alchemy by creating potions from a wise witch.
Can you collect the crystals that are the key to the portals leading to Princess Kara?