Katamari Damacy REROLL
The stop-at-nothing pushing prince is back and ready to reroll! When the King of All Cosmos accidentally destroys all the stars in the sky, he orders you, his pint-sized princely son, to put the twinkle back in the heavens above. Join the King and Prince of Cosmos on their wacky adventure to restore the stars at home or on the go – now in full HD!
The beloved roll-em-up game returns with fully updated graphics, completely recreated cutscenes and in full HD!
Players can use the Joy-Con to control the katamari using the gyroscope to turn and shake the Joy-Con to perform the Prince Dash when in table-top mode. Players can also play on multiplayer mode with a friend by using the two Joy-Con on the Nintendo Switch.