Kawaii Slime Arena
In Kawaii Slime Arena you will take control of Yui, an adorable young girl who will be forced to fight against some strange creatures: the slimes. A terrible plague that must be eliminated and the only one who will be able to face the invasion is Yui. But she will have at her disposal a large arsenal with different weapons. Use the power-ups to improve Yui's power and kill all the slimes!