Kawaii Solitaire 3 in 1
Kawaii Solitaire 3 in 1 is a small collection of three solitaire card rule sets, the classic klondike variation, the tripeaks and the spider solitaire game rule set.
The game is presented in a cartoony and cute art style to let you enjoy the different card games in a cute way.