Kiai Resonance
You take part in online or offline combats, as well as several challenges and mini games to perfect your abilities. The player can change his katana position at any time to adjust to his opponent's, creating a mind game where you have to anticipate his next attack. You can choose to use motion controls as if the Joy-Con was the hilt of the ancient sword.
The graphics are attempting to restore the simple aesthetics of traditional Japanese prints by taking some pictorial elements of its great masters, while imbuing it with violence that characterized the confrontations.