Kinduo 2 - Frostbite
Kinduo 2 is a local co-op game where two elemental friends with unique abilities need to help each other to overcome obstacles!
Create blocks of ice, burn or melt things, and combine your skills to create plants in this cute and colorful co-op game!
Each character has their unique skill which makes the game more challenging and fun.