Kingdom Heritage Bundle
Play through the ages with this great bundle of the award-winning strategy series Kingdom, combining medieval-inspired Kingdom Two Crowns with the 80’s-inspired Kingdom Eighties in a time-transcending bundle.
The Kingdom series is a 2D sidescrolling micro-strategy game with a minimalist feel wrapped in a beautiful, modern pixel-perfect aesthetic. Play the role of the Leader or the Monarch, enter a procedurally generated realm, and recruit loyal subjects to make your Kingdom flourish. Protect your domain from creatures looking to steal your coins and crown, explore islands, and discover curious and cryptic artifacts to aid your encounters with the monstrous Greed.