Kirakira stars idol project Memories
The three titles of the "Kirakira stars" series can be enjoyed in this one package.
Nobuyuki Kinoshita, a fledgling idol producer, and his childhood friend Ai Amane, Nagisa Yukishiro, a top idol, and Reika Aiba, a senior idol.
This is the story of the growth of producers and idols in ODA Production, a weak entertainment company!