Kirakira stars idol project Nagisa
After their first live performance, Nobuyuki and Ai have a fateful encounter with the top idol, Nagisa Yukihiro.
With Miwako's kindness, Nobuyuki and his friends attend a joint lesson with Uesugi Productions, a long-established entertainment production company.
DivaFes in a joint lesson, and Ai takes on the trial to take the next step as an idol.