In Kiting Cat, prepare delicious meals for your feline customers by moving carts, chopping, mixing, and baking ingredients to create the perfect dish. Each level requires precision and planning, as you'll need to pay close attention to the orders and ingredients before you start cooking. Serve your whiskered clients with speed and accuracy to keep them happy!
This cute pixel art game offers 40 levels packed with culinary challenges, featuring 4 unique biomes: the bustling city, a relaxing beach, a mysterious forest, and a fiery volcano. With over 10 different recipes to master, including grilled steak, sushi, pizza, and more, every level will test your cooking and puzzle-solving skills.