Kitten Island
In a land full of challenges, jumps, secret areas and meows. Play with a very special kitten. To win, break blocks, jump over other little animals, dodge dangerous spikes, and progress to the next level, all while traversing through diverse landscapes ranging from lush forests to icy glaciers and scorching deserts.