Knight Squad 2
It heralds the return of a beloved multiplayer experience anyone can play and enjoy. This time, the cartoonish characters have even more modes to fight in and wilder weapons to fight with.
Local and online cross-platform multiplayer - Gather friends and/or challenge complete strangers no matter what platforms they choose to play on.
A ridiculous amount of game modes - Brawl in a battle royale, capture the Grail, push the payload, hunt for souls, become the Minion Master, and much much more.
Wacky weaponry - Arm your knight with weapons from the Middle Ages such as the noble bow, the exotic boomerang, or the sneaky proximity mines.