Kolumno
Behind its apparent simplicity, Kolumno hides really challenging and fun game mechanics.
Kolumno, as other puzzle games, requires intelligence, planning, and patience, but the challenge doesn’t stop there. It will also test your reflexes with puzzles that will require you to use special abilities such as: stopping mid-air, falling faster, making smaller or breaking the rings that make up the columns.
Don’t let yourself be fooled by its minimalistic style and its relaxing soundtrack, Kolumno is one of the most elegant and challenging games in recent times.