Kona II: Brume
Northern Québec, 1970. A bizarre mist - the Brume - is disconnecting a rural mining village from its quiet reality and disrupting the balance of nature. But where is it coming from?
Step back into the role of Detective Carl Faubert and dive deeper into the surreal mysteries of Kona.
Make your trek through the snowy landscapes of Northern Canada and discover that you are not entirely alone. Find other stranded people - both victims and survivors of a devastating avalanche - and uncover the hidden dark truth of the Brume.