Korean Drone Flying Tour Chuncheon City
This game is a drone simulation game that allows you to experience real drone flight based on footage captured by an actual flying drone.
Huge volume! You can fly to 10 locations showing the beautiful scenery of Chuncheon City!
Enjoy the drone flight control experience as well as the scenery of Korea's Chuncheon City.