Kosmokrats
Kosmokrats is the people's zero-gravity, comedy adventure game! Pilot your drone. Make new friends. Construct a utopia. Drink vodka. Build a mighty space fleet. Earn Potatoes. Shape your own narrative. Humanity's fate depends on you, Comrade!