Kubinashi Recollection
Sekibanki goes on a great adventure set in a dream world to regain her lost memories!
Sekibanki is a type of monster called a "rokurokubi" who can multiply her own head, throw it and make it fly. She can also use her head as a springboard to take a giant leap, hurl it to obtain faraway items, or use it to destroy blocks that are in her way. Take advantage of Sekibanki's head-multiplying trait to overcome obstacles by literally using the heads!
▼It's OK if you're not very good with puzzles or action! This game comes with a "Nine Heads Mode."
The number of heads you can use in a stage is limited, but the game is equipped with a "Nine Heads Mode" which is worry-free even for people who aren't good with puzzles or action. You can use nine heads in every stage.