LET'S THROOOW! Street Basketball Simulator
Get ready for an exciting basketball adventure! Test your skills and become a long shot master in this addictive game.
Your goal is simple: throw the ball into the basket. But don't let the simplicity fool you! With each level, the difficulty will increase, requiring more and more accuracy and skill from you. Test your skills on various stages, each of which presents a unique set of obstacles. As you progress through the game, your skill will increase and you will be able to perform increasingly difficult shots.
Experience the thrill of shooting the ball like never before and become a basketball legend. Get ready for an exciting adventure that will test your skills and provide hours of addictive gameplay!